O škole
Zde se můžete vyjádřit k veškerému dění ve škole...
Vložit nový příspěvek
Zobrazení příspěvků
8. 12. 2007, 22:05
Durin - O3.A (
bemexboot com alt64 durin)
Jo celkem good.
7. 12. 2007, 16:13
Jára (O99A) (
post cz alt64 x28)
Durin - O3.A: Jaký to bylo?
5. 12. 2007, 19:22
Durin - O3.A (
bemexboot com alt64 durin)
Zejtra jde naše třída do toho drogovýho centra na přednášku. To jsem zvědavej jaký to bude?
4. 12. 2007, 20:50
já...n (ale na tom nesejde) (
gmail com alt64 smyckaj)
Na vědomost se dává, že ve středu se koná na našem gymnáziu mikulášská. Kdo by chtěl někomu něco nadělit, tak má možnost (a nechť toto dále řeší přes Dorku Gremlicovou).
4. 12. 2007, 20:15
zuzvlc@volny.cz
Trošku jsem popletla zadání svých přísvěvků ohledně ASPnet UNESCO. Naštěstí to "softmaleček" opraví. Díky mu. Ještě jednou dík.
Jen jsen chtěla upozornit na fotku z workshopu, odkaz Unesco, kde na tabuli jsou specifikovány životní hodnoty, které by nás všechny měly obohacovat. Myslíte, že by vás to oslovilo? Anglicky je to "living values".
Člověk nemusí projít seminářem, školením, workshopem, aby si uvědomil, co pro něho ta hesla znamenají.
Určitě je to o porozumění, zamyšlení..
Díky všem, kteří se podívali a zamysleli se. A případně zareagují,
veřejně nebo na můj mail.
Díky Vám,
Zuzana Vlčková
3. 12. 2007, 19:39
Věra Scheirichová (
seznam cz alt64 verasch)
2anonym:
Precetla jsem si a byvse primo vyzvana, pokusim se napsat svuj nazor - i kdyz s anonymy se diskutuje vskutku dost obtizne.
a) myslim si, ze vase tvrzeni se nezaklada na pravde. Uvazime-li, ze hodina ma 45 minut, z toho 40 minut vypravim ruzne historky, kolem 5 minut muze trvat uklidneni tridy, zapis do tridnice, zjisteni dochazky, zjisteni toho, kdo ma vlastne sluzbu a ma tudiz mazat tabuli, pripadne kde zustala tridni kniha, kdyz neni v ucebne... To mi snad ani nezbyva cas na napsani nejakych zakladnich udaju.
b) nevim, chodite do tridy, kde se letos zmenil vyucujici fyziky? Ale takovou nemam - tedy do 1. rocniku? Nebo jde o starsi problem? Ja mam pocit - subjektivni, priznavam, ze se snazim vysvetlovat, az se ze me kouri (pokud nejde o nektere vztahy, ktere jsou na gymplu proste predkladany k vereni, nebo osvetlovany pomoci analogii, napr. fakt, ze draha se ciselne rovna obsahu plochy pod krivkou v = f(t) a pod.). Zmenit svuj styl vyuky se pochopitelne mohu snazit, jestli budu uspesna...
Rada bych pripomnela, ze neustale opakuji a pripominam dulezitost toho, aby se studenti ptali na to, co nepochopili, v pripade rozsahlejsiho problemu si domluvili konzultaci. Uz jsem vam nekdy v teto zadosti nevyhovela?
c) pisete, ze u me mate vyzkouseno, ze pripadny dotaz ci pripominka ma za nasledek pokles vsech znamek o 2 stupne. Docela by me zajimalo, jak si predstavujete, ze to zaridim v pisemce pro celou tridu?
Dam ji tezsi? Nebo vam ji opravuji jinak nez ostatnim?
d) neni tento anonymni utok nahodou nejakym druhem pomsty za nepousteni studentu do ucebny fyziky pred hodinou? Nebo je ta casova koincidence ciste nahodna?
Mimochodem, jsem rada, ze fyzika patrila k predmetum, ktere vas bavily, a pevne verim, ze se nam to spolecne nejak podari napravit. To ale musite vystoupit z anonymity (tim chci rict, ze diskusi na toto tema timto na skolnim foru koncim).
P.S. Cestina ale k vasim oblibenym predmetum nepatri, ze?
3. 12. 2007, 19:36
Palec (
centrum cz alt64 softmalecek)
2anonym: Disclaimer: Berte v úvahu, že mohu mít zkreslený úsudek tím, že poslední dva roky už mám na fyziku prof. Hanušovou.
Prof. Scheirichová má osobitý styl výuky. Nikdy bych ovšem netvrdil, že špatný. Jde hlavně o přístup celé třídy. Různé historky občas opravdu zdržují výklad, ale pokud se alespoň pár lidí ze třídy chce něco dozvědět, jde se naopak dostat dost nad rámec běžné výuky.
Síla prof. Scheirichové není tolik v konkrétních znalostech jako v přehledu. (Beru z pohledu nižšího stupně osmiletého studia - třeba vykládá na vyšším stupni jinak.) Pokud jde o to, *jak* věci fungují, vždycky jsem dostal dobrou odpověď. Jelikož mě zajímala (a dodnes do jisté míry zajímá) astronomie, dost často jsem se ptal na témata s ní související (stavba látek, elektromagnetické záření apod.). Výklad se tím posunul. Myslím, že i další fyzici ze třídy si přišli na své.
Opravdu to závisí jen na vlastní aktivitě.
3. 12. 2007, 19:22
Palec (
centrum cz alt64 softmalecek)
2exact: "jsem si myslel, že se thready zamykají, aby to nespomalovalo systém při hledání" - tolik k tomu, že jsi termín zamknout nepoužil. :-)
Možná je problém ztrácení se v mých myšlenkách v tom, že neuvádím jenom argumenty na téma "možnosti cenzury fóra". Zároveň se totiž snažím o vysvětlení problému nepřehlednosti fóra, na který se narazilo.
Koncem svého předchozího příspěvku se klidně chlubit budu. Nepřijde mi, že bych v něm vyjádřil něco, za co bych se měl stydět.
Děkuji za uznání.
3. 12. 2007, 19:12
zuzvlc@volny.cz
Tak mne napadá - napadá něco studenstskou radu- ...
3. 12. 2007, 18:33
exact
Mimoto prof. Scheirichovou mám taky a musim říct, že nesouhlasím s tím výrokem, že by známkování kleslo o dva stupně pokud by se jí něco takového vyjádřilo slušně!
2 anonym: nooo nejsem si jistej jestli je tohle nejlepší způsob...
3. 12. 2007, 18:03
anonym - jinak to nejde..:(
Chtel bych timto prispevkem poprosit profesorku Scheirichovou jestli by nemohla zmenit svuj styl vyucovani - predmet ktery nas uci patril vzdy k tem, ktere mi docela bavili, ale vzhledem k tomu, ze cca 40 minut z kazde hodiny vypravi ruzne historky a cely jeji vyklad spociva v tom ze napise nekolik zakladnich udaju na tabuli bez poradneho vysvetleni. Diky tomu se o dost zhorsili me znamky z tohoto predmetu a me vedomosti jsou de facto nulove..:( Vzhledem k tomu ze pokud bych ji toto rekl nebo si u nekoho "stezoval" osobne tak se automaticky zhorsi vsechny znamky, ktere od ni dostanu minimalne o 2 stupne(vyzkouseno nejen u ni ale i u jinych ucitelu). Proto doufam ze si toto precte napise zde svuj nazor...
3. 12. 2007, 13:49
exact
2 palec: řekl jsem, že už to téma řešit nebudu, ale nedá mi něco neříct. Podle mě se zbytečně zaměřuješ na precisní vyjádření problému, i když myšlenka je stejná a tu jsi určitě pochopil. V dnešní době, kdy jednou rukou píšu odpověd a ve druhé odepisuji sms je to i docela těžké hledat rozdílky, kterých by se někdo mohl snažit zesměšnit. BTW.Zamknou to tu sice nemůže, ale můžeš cenzurovat cokoliv se ti zlíbí, což je horší...takže v tom mnoho rozdílů nevidím a ke všemu jsem ani termín "zamknout" nepoužil!
Nějak jsem se v tvé myšlence znovu stratil, jelikož jsem o vytvoření žádných threadu nežádal, tak nevím proč mi tím argumentuješ. Jediné, co je relevantní je začátek, kde si mě poučil co je co, i když mě to v pohledu věci, o které jsme se bavili přijde uplně jedno a pak konec, kterým bych se moc nechlubil. Nehledě na tenhle názorový nesoulad, si ale tvé práce admina vážím, protože je to asi nevděčná práce.;)
3. 12. 2007, 13:37
ICLL (
seznam cz alt64 j smely)
exact: Ty aby sis nerýpnul...
3. 12. 2007, 13:33
exact
Loool jarku ty abys někdy někomu nepřitakal
3. 12. 2007, 9:51
ICLL (
seznam cz alt64 j smely)
Palec: Dobře Ty...
2. 12. 2007, 22:42
Palec (
centrum cz alt64 softmalecek)
2exact: Tady žádné thready nejsou. :-) Tady jsou místnosti, což je úplně jiný systém. Thread má strukturu stromu, místnost lineární (existuje tu možnost mnohem složitějších vazeb, ale nikdy se stromové struktury nedosáhne). Příspěvků tu bylo před tímto přesně 3666. :-)
Zamykání threadů je tu z důvodu jejich neexistence nemožné. Tudíž nemá smysl řešit, co jsem tím chtěl dosáhnout, jelikož žádný thread tu zamknout nemohu. (Zamykají se běžně ze spousty důvodů. Přehlednost je jeden z nich. Thready ovšem neumožňují například prolínání témat /topics/ a proto potřebují mnohem přísnější správu, co do kterého patří a nepatří. Kdybych tu měl spravovat třeba jenom deset threadů, zblázním se... Proto jsou tu nepřehledné tři místnosti, které v tomto směru vyhovují.)
Řešit se tu smí cokoliv, co jsem v poslední době nevykázal pryč, popř. co jsem nevykázal jednou a nadobro. Výjimku samozřejmě tvoří příspěvky porušující platné zákony ČR; tyto se objevit nesmí ani předtím, než je vykážu. :-)
Svoje rozhodovací procesy si nechám pro sebe. ;-)
Ale prosím... Jen ať si každý píše, co chce. Jen to musí splňovat výše uvedená pravidla. (Pokud někomu přijde moje rozhodování netransparentní, není to jen zdání. Opravdu je. To nic nemění na tom, že se rozhoduji a mám k tomu právo adminské. Pokud se to někomu nelíbí, ať to vezme za mě - ale se vším všudy.)
2. 12. 2007, 21:37
exact
2 palec: aha aha tak mi teda řekni, co tady smíme řešit? Je sice pravda, že je to školní fórum takže si tady škola může promazávat co chce, ale nějak mi unikly tvoje myšlenkové procesy o rozhodování, které téma je vyčpělé... Ať si k tomu každý řekne, co se mu zlíbí, jestli to nebude vulgární a jeho příspěvěk bude dávat aspoń trochu smysl! Někdy za časů, kdy jsem na fóra aktivně přispíval jsem si myslel, že se thready zamykají, aby to nespomalovalo systém při hledání, člověk rychle našel základ problému etc. Hmm tady jsou tři thready po 3000 příspěvcích, nikdo tu v nich asi nehledal a přehlednost je taky ta tam, co si tím chtěl tedy vyřešit? Tim jsem řekl, co jsem potřeboval, ale rád si tvojí odpověď přečtu...
2. 12. 2007, 21:30
já...n (
gmail com alt64 smyckaj)
Souhlasím, že některé věci jsou jen po fóru neřešitelné... Nicméně pokud má někdo přesto pocit, že je chce po fóru řešit (a jedná tak v mezích slušnosti, a pokud možno, i rozumu), nepřijde mi správné, aby byly jeho příspěvky mazány.
PS: Samozřejmě, že uznávám Palečkovu hegemonii: - )
2. 12. 2007, 19:43
zuzvlc@volny.cz
Díky všem za připomínky na webu, už jsem sdělila, co jsem měla na srdci. Jsou věci, které je možná na fóru rozhýbat, ale rozhodně není možné je na fóru řešit.