Úvod | Aktuálně | Výuka | Úspěchy | Přijímačky | Fotogalerie | Fórum | Projekty | Různé | English
O škole    Stránky    Ostatní    Sovy    Burza    Kladno    KMD    
O škole
Zde se můžete vyjádřit k veškerému dění ve škole...

Vložit nový příspěvek

Vložit nový příspěvek

              

Zobrazení příspěvků

26. 1. 2010, 22:34
:-) Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
to smyckaj :-)
Tohle je moc pěkný stručný komentář. Díky za něj. Týká se v podstatě i mého předmětu - výtvarné výchovy.
26. 1. 2010, 9:55
Beruška (volny cz alt64 ivana4)
2 já...n: Tak určitě má těláček nějaký výhody, kterés uvedl (jinak by nebyl vyučován na amerických výškách, že :DD), nicméně ne každej má ruce a nohy (i když se to dá vyřešit šachama, ačkoliv nechápu, proč je tato činnost považována za sport :D) - mmch, co když někdo bude hluchý? Jak se naučí hudebku?
25. 1. 2010, 22:01
B-) já...n (gmail com alt64 smyckaj)
Beruška: Lecjaký lidský mozek nemá předpoklady pro intuitivní řešení kombinatorických příkladů a stejně se to po nás chce. Fyzická zdatnost se dá trénovat obdobně jako ta duševní. A že jí někdo pohrdá je spíše jeho problém. Mnohým sportům se nedá upřít například rozvíjení prostorové představivosti a týmové spolupráce, což jsou zajisté vlastnosti hodné "akademicky" vzdělaného člověka.
Mimochodem, zrovna "čutání do míče" mi taky není sympatické: -)
25. 1. 2010, 8:46
Beruška (volny cz alt64 ivana4)
Původně jsem si myslela, že už se nebudu vyjadřovat, nicméně přihodím sem kraťoučkou větičku. Tělesná výchova není akademický předmět, jeho náplň spočívá v čutání do míče, na rozdíl od matematiky, kde člověk musí používat vícero mozkových závitů. Mít tělesná výchova stejnou hodnotu jako matematika znamená tvrdit, že je stejně tak naprosto v pořádku chtít po studentech násobit trojciferná čísla zpaměti, ačkoliv lidský mozek na to nemá vždy předpoklady. No, to jsou sice dvě rozvité věty, ale což. Hauk.
24. 1. 2010, 12:30
B-) tombik (unhfree net alt64 tombik)
Tak jsem po dlouhé době nahlédl a jsem potěšen já...novou argumentaci: "Když něco umím za čtyři, dostanu čtyřku a nechci to umět lépe, než na čtyři, tak nemám důvod k nespokojenosti." Tohle by si měl uvědomit každý kdo nadává že se musí a, přírodovědec zabývat ZSV, Dějepisem a podobnými předměty....b,humanitně zaměřený student matematikou, chemií a fyzikou. Jste na gymnasiu, chteli jste tam a važte si toho. Následující léta z fyziky a jiných oborů moc neuslyšíte (až na občasné vyjímky) a to že z těchto "pro vás nedůležitých předmětů" máte čtyřky Vás nemusí trápit.

Nesnáším honbu za známkami, na škole jsme proto abychom se vzdělali, ne proto abychom měli průměr. Pokud mě něco nezajímá, mohu si zvolit že budu pracovat tak abych splnil minimální kritéria pro postup a to z odpuštěním při troše ochoty z obou stran (a u profesorů většinou bývá) se dá zvládnout opravdu vždy.
19. 1. 2010, 21:51
:-) Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
Díky Honzovi za stručnou odpověď. Pokusím se také stručně - prostě některé předměty se jmenují "výchova", a já jsem toho názoru, že tam by měla platit poněkud jiná pravidla. V těch ostatních se s tím musíte (museli jsme a všichni další asi budou muset) nějak poprat, věřte, že i já jsem se nějak popasovala s kombinatorikou, ač mi nebyla vůbec blízká....
18. 1. 2010, 21:42
B-) já...n (gmail com alt64 smyckaj)
Zuzana: Jistě, ale totéž se dá říci i o jiných předmětech. Myslím si, že například v té matematice také někdo rozvíjí svůj talent a někdo v tom nebude dobrý ani kdyby se přetrhl (i když možná mám ten dojem hlavně proto, že právě děláme kombinatoriku).

Jinak zrovna to nesprchování je nepříjemné, to je pravda.
15. 1. 2010, 22:57
:-) Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
Nějak mi to nedá, abych nereagovala na příspěvek já... n
Já jsem zastáncem toho, že by výchovy (snad i občanská na nižším stupni gymnázia) měly být hodnoceny slovně. Je to jistě utopie, nehledě na to, že by to nás, pedagogy příslušných předmětů, dost zaměstnalo. Nejsem z vlastní zkušenosti přesvědčena o tom, že výmyk lze nastudovat podobně jako kvadratickou rovnici... Soudím tak i ze svého výtvarného oboru - někdo má přirozený talent, někdo jej navíc rozvíjí, jiný nemá talent, ale snaží se, to považuji za důležité.
Určitě by se z této mé reakce mohla rozvinout dlouhá polemika, ale to bych nerada.
Ještě jen k tělesné výchově - na gymplu jsem ji neměla ráda, nikoliv proto, že bych měla nějaký zásadní problém, ale proto, že po hodině intenzivní fyzické aktivity si zpocený člověk na sebe oblékne své civilní šaty bez toho, že by měl možnost se osprchovat a zase se cítit normálně (aby člověk po zbytek dne, který může být dlouhý, nepáchl potem) . V tomto směru se podmínky bohužel nezměnily, sprchy sice máme, ale nelze to realizovat z časových důvodů. Změna - to je asi zase utopie...
14. 1. 2010, 16:36
:-) Lenka Smyčková (gymnasiumkladno cz alt64 sy)
Ahoj Beruško,
vyznamenání je za prospěch do 1,5 včetně a uvolnění z TV nemá na to vliv ( kromě o jednu méně položek ve výpočtu tohoto průměru, ale pořád je to stejné kritérium - průměr). Nevidím v tom žádnou nespravedlnost. Tvůj argument druhého případu může být mylný v tom, že se liší právě jen počtem předmětů.
I tak obě ze studentek dosáhly skvělých výsledků a přeji jim i pevné zdraví :)
Přispěj, prosím, jiným tématem, např. jaké akce zažíváš na nové škole......
14. 1. 2010, 16:02
B-) já...n (gmail com alt64 smyckaj)
beruška: Ono určité odůvodnění má obojí, záleží, jak se na to díváš. Třeba kdyby neměla osvobození, dostala by z tělocviku trojku a vyznamenání by neměla. Slyšeljsem názor, že z tělocviku by se nemělo známkovat, aby to těm méně talentovaným nekazilo průměr. Nicméně je to předmět jako ostatní a nevím, co je špatného na realistickém hodnocení. Když něco umím za čtyři, dostanu čtyřku a nechci to umět lépe, než na čtyři, tak nemám důvod k nespokojenosti. A nevím, proč by mělo být považováno apriori za hodnotnější umět řešit kvadratické rovnice, než výmyk. Nikdo nedokáže s jistotou rozhodnout, co bude pro koho důležitější.
Myslím, že osvobození z tělocviku nedává smysl jako takové. Pokud ano,tak já osobně bych si rád zažádal o uvolnění z některých jiných hodin. Důvodem by mohl být posudek PedPsych poradny o totální netalentovanosti v daném oboru. Nebo také o neschopnosti ovládat své chování při vyslechnutí některých zažitých nepravd spojených s tímto oborem.
Spíš by se měly hodiny TEV přizpůsobit žákům, co nemohou cvičit normálně. Málokdo se nemůže hýbat vůbec (a i potom se dá založit šachový kroužek). Přijde mi, že tak, jak se dělí třída na kluky a holky, by se mohla dělit na ty "bez omezení" a "s omezeními".
12. 1. 2010, 20:57
Beruška (volny cz alt64 ivana4)
Nějak je tu mrtvo, tak zase něčím přispěju, takovou úvahou...

Nevím, jak moc se změnily věci od mého odchodu, ale udivují mě někdy bizardní kritéria pro neudělení vyznamenání. Jedna moje kamarádka měla po úraze osvobození z tělesné výchovy, a ačkoliv disponovala vynikajícím prospěchem, vyznamenání nedostala. Když jsem se jí ptala proč, řekla mi, že to by nesměla mít to uvolnění, aby ho dostala. Kroutila jsem nejdřív hlavou nad nesmyslnými vyhláškami MŠMT, jenomže pak jsem na nové škole potkala holku, která taky měla osvobození, nicméně vyznamenání měla, dokonce pobírala stipendium a prostě měla o předmět míň... Je mi něco takového záhadou, proč člověk, který nemůže za to, že nemůže cvičit, musí být za to trestán.
9. 1. 2010, 18:28
B-) Palec (centrum cz alt64 softmalecek)
2Martina: Jako maturanti jsme měli do pátku odevzdat seznam, kolik a jakých lístků chceme. Tedy teď už by se snad měly dostat i do prodeje. A slyšel jsem něco o profesorce Tučkové. Aspoň pokud jde o maturitní ples O8.A a 4.A...
9. 1. 2010, 18:07
:-) Martina (seznam cz alt64 fairlaidy)
Zdravím, chtěla bych se zeptat, jestli někdo nevíte od kdy a u koho bude možnost si koupit lístky na maturák. Díky
3. 1. 2010, 20:14
Alina (t-online de alt64 AlinaSchneider)
Hey guys!
I'm Alina from Germany. I took part in the project Comenius A Way 2 U and I'm searching for my exchange partner Lucka H. Can you please help me to find her adress and her last name because I've lost it. So if you see her please tell her that she should contact me by e-mail. My mail-adress: AlinaSchneider@t-online.de
PLEASE HELP ME. THANKS :)
23. 12. 2009, 10:22
B-) Palec (centrum cz alt64 softmalecek)
2Dominik: Tohle téma přesouvám do sekce stránky...
23. 12. 2009, 10:01
B-) Dominik (centrum cz alt64 harry counter)
2Palec: Jak to vypadá s plány týdne? Uznávám, že momentálně je to docela nepodstatná otázka, ale nedá mi to.
23. 12. 2009, 8:42
Beaver
Budou z vánočního koncertu nějaké fotky nebo videosekvence ? Velice bych to uvítal.
22. 12. 2009, 15:35
:-) fauní
sboristi (nebo aspon jeden :D) dekuji jindrovi a fatymu a rovnez preji vesele vanoce a stastny novy rok :-)
22. 12. 2009, 13:53
:-) Jindřich-ex099a-2007 (gmail com alt64 jlibovicky)
Děkuji všem sboristům za jejich včerejší pěvecký výkon a stejně tak všem, kteří koncert připravovali a věnovali svůj čas tomu, aby vše dopadlo tak, jak mělo. Veselé Vánoce a šťastný nový rok.
21. 12. 2009, 7:50
:-D Eliška
Ta pozvánka je pro mě skvěle neuchopitelná... :)

Alpiq
generální partner školy

Sambar sport
sponzor školy

© Gymnázium Kladno 2004-2024
Kontakty    Partneři    Webmasteři    Novinky    Vyhledávání (pre-alfa)