O škole
Zde se můžete vyjádřit k veškerému dění ve škole...
Vložit nový příspěvek
Zobrazení příspěvků
21. 4. 2009, 19:58
Netrpělivka 2
Ano, ano, vypadá to velmi složitě, obzvlášť ta pasáž "Rozpisy jsou vygenerovány programem Bakaláři".
21. 4. 2009, 18:29
pe (
gymnasiumkladno cz alt64 pe)
2 Netrpelivka, Jeník:
Kdybych rozpis měla, tak bych ho zveřejnila :). Nezdržujeme to úmyslně, pilně se na tom pracuje.
Bohužel není to tak snadné, jak se Vám může zdát.
21. 4. 2009, 16:54
Netrpělivka
přiklánim se... taky bych už ráda věděla rozpis druhýho maturitního tejdne!!
jo, rozpis by bodnul ... pích
vite, kdy bude mit rozpis maturit taky 4.B?
dej si přijímačky nahoře a pak Informace o průběhu zkoušek
20. 4. 2009, 21:33
veverka
nevíte někdo kolik lidí se hlásí na čtyřleté studium? nikde to tu nenapsali...
12. 4. 2009, 16:55
hlavni letucha
sraz letuch zitra v 5:30 pred skolou, prijdte vsichni! clenskou kartu a kompas s sebou
taky jsem šel už na osmou...zatracená byrokracie...
0. a 1. hod v rozvrhu. kdy zacina prvni hodina, v osum? od kdy se pise MZK? V prehledu je od 9 a v rozvrhu je od 1. hodiny
6. 4. 2009, 23:39
ItalianManiac (
seznam cz alt64 ItalianManiac)
Já bych byla pro italštinu! A určitě bych nebyla sama ;)
6. 4. 2009, 16:58
Mája
Jen tak jsem nakoukla do sešitu jedné spolužačky, co začala chodit na nepovinnou latinu. Povyprávěla mi a musím říct, že to byl zjevně dobrý nápad. Myslím se ale, že mnohem více uchazečů by bylo v případě jiného jazyka-například španělština, italština, ruština. Neplánuje se něco takového?
5. 4. 2009, 19:27
Palec (
centrum cz alt64 softmalecek)
2já...n: Podle mě jsou Settlers srovnatelně geniální hra. :-) Rozvíjení strategického uvažování také není na škodu. O některé hodiny jsou tyto hry mnohem lepší než výklad/jiná náplň, někdy to jenom člověk neodhadne. Osobně se mi zdá, že to Ivoš někdy přehání, ale třeba je to jenom hloupý dojem a křivdím mu.
2Beruška: Velice výjimečně se tak stane. A maskovat hraní her je relativně snadné, zvlášť na systému s více plochami (na Linuxu dosažitelné snadno; používá Ubuntu), kde stačí jedna klávesová zkratka. Piškvorky tak rychle neshováš a rozhodně ne tak spolehlivě - většina profesorů přepínat plochy neumí. :-)
Riziko poškození je vždycky a u všeho, co se používá. Jako psací stroj si nebudu pořizovat něco za čtyřicet tisíc, ale vejdu se zcela jistě do patnácti. Pokud má člověk za 10k mobil (dnes relativně běžné) a nosí ho do školy, proč by nemohl mít univerzální učební pomůcku za 15k?
Internet je jenom jednou z obřích výhod. Mezi další patří možnost poznámky bez problémů doplňovat, třídit, prohledávat, kopírovat... Všechno se to chová o hodně přívětivěji než šipky a vsuvky v sešitě a ani není potřeba používat tuny zvýrazňovačů, což jsou pro mě asi nejdůležitější argumenty pro.
5. 4. 2009, 19:04
já...n (
gmail com alt64 smyckaj)
Piškvorky nejsou krácení času, ale geniální hra na představivost. Zvlášť pokud se hrajou ve více rozměrech: -)
A to mu na ty hry nikdo ještě nepřišel? :)
Já notebook mám, ale do školy ho nenosím, páč je velké riziko, že by se tam poškodil (byť neúmyslně), navíc jsem velmi netechnický typ a nainstalovat nový soubor je pro mě záležitost na půl dne :D Ale je fakt, že když se o hodinu začne řešit otázka, na kterou učitel nezná odpověď, tak internet může pomoct. Zneužívat se to teda, jak jsem z přechozího příspěvku vyčetla, dá, nicméně i obyčejný sešit se dá zneužít na piškvorky :)
5. 4. 2009, 17:59
Palec (
centrum cz alt64 softmalecek)
2Beruška: Přes víkend možná tolik lidí nemá čas se diskuzi věnovat. Ale nejspíš bychom měli předchozí téma opravdu zakecat. :-)
V naší třídě zatím funguje s notebookem místo sešitů jen jeden člověk. Často ho zneužívá k tomu, aby si mohl o nudné hodiny hrát, ale jinak mu nejspíš na poznámky docela slušně stačí. Kromě matematiky a fyziky, kde je mnohem přehlednější a rychlejší řešit běžné školní úlohy na papíře, jsem nepostřehl, že by někdo z profesorů proti tomuto alternativnímu způsobu pořizování zápisků z hodin protestoval.
Sám bych chtěl přinejmenším vyzkoušet, jestli pro mě používání laptopu nějaké výrazné nevýhody má, ale zatím šťastným vlastníkem přenosného počítače bohužel nejsem, takže nemohu testovat. Výhod si dokážu představit spousty a z nevýhod bych hned z okraje vyloučil onu subjektivní "špatně se mi učí z počítače", protože ta se mě ani v nejmenším netýká, spíš jsem na tom opačně.
Tak je vidět, že diskuze se jaksi rozpadla. Což to oživit jiným tématem? :)
Jak se třeba díváte na používání noťasů při výuce? Jsou k tomu učitelé vstřícní či nikoliv?
3. 4. 2009, 23:58
Zuzana Vlčková (
volny cz alt64 zuzvlc)
Prosím tabule už nemazat.
díky
3. 4. 2009, 20:58
Uvedomely obcan CR
Myslim, ze k reseni tohoto zapekliteho dilematu jistou davkou prispeje nahlednuti do pate sbirky zakonu o mazani tabuli, vydanou ministerstvem skolstvi jiz roku 2004, takze je s ni kazdy jisty obeznamen. Vzdyt jiz 16. odstavec 95. clanku nam krasne mezi radky prinasi touzebne ocekavane popostrceni spravnym smerem, kdyz se v nem zminuje, cituji: "Tabule by se mazat mela. Mazat by se mela zakem ustavu. Zak by ji mel smazat houbou. Mel by mazat zlevo doprava a odshora dolu. Po zdarnem dokonceni mazani tabule by mel zak zaujmout pozici, ze ktere muze opet sledovat vyklad.". V tomto, nebojim se tohoto slova, umeleckem dile se muzeme dukladne obeznamit s nasi problematikou a vyvodit z toho zcela zrejmy zaver. A totiz, ze tabuli by mel po sobe mazat zak. Timto se stava pokracovani sporu zcela bezpredmetne.
3. 4. 2009, 20:22
Anonym - jinak to nejde
Ja si myslim ze nejlepsi reseni by bylo nemazat tabuli vubec. Pouzivanim tabule vznika velke mnozstvi alergenu, ktere potom mohou branit mnoha zakum pravidelne navstevovat skolu...