Úvod | Aktuálně | Výuka | Úspěchy | Přijímačky | Fotogalerie | Fórum | Projekty | Různé | English
O škole    Stránky    Ostatní    Sovy    Burza    Kladno    KMD    
Ostatní
Vše, co se netýká předchozích sekcí

Vložit nový příspěvek

Vložit nový příspěvek

              

Zobrazení příspěvků

19. 5. 2006, 22:49
:-) Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
to zzz: Díky a poslední reakce na toto téma z mé strany - nedotklo se to mě a předpokládám, že ani peli, osobně - za sebe říkám, že se mě to dotýká za školu a mrzí mě to - myslím, že bude peli souhlasit.
19. 5. 2006, 15:13
pajda
ale jo, to vypada dobre, thanx :-)
19. 5. 2006, 14:16
Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
Tohle je také trochu kultury a příroda k tomu, i když chápu, že tohle asi neměl autor minulého příspěvku na mysli.
Ale třeba se najdou zájemci.
Akce je pořádána jako doprovodná k výstavě o kladenských haldách, která se koná v hornickém skanzenu (viz www)
PUTOVÁNÍ PO HALDÁCH S NŮŠÍ NA ZÁDECH
Zveme Vás na putovaní po haldách
spojené se čtením povídek Marie Majerové, básní a próz Patrika Linharta, Emila Juliše, Františka Daniela Mertha, Karla Pecky, Ivana Landsmanna a dalších autorů
Průvodcem po skutečných haldách bude Dagmar Šubrtová,
Průvodcem po papírových haldách bude Antonín Petruželka
Dne 20. 5. 2006 v 15:00
Sraz v Hornickém skanzenu Mayrau ve Vinařicích u Kladna
www.mayrau.wz.cz

19. 5. 2006, 10:53
:-D pajda
nemate nekdo typ na vikendove kulturni zazitky? dik
19. 5. 2006, 10:46
zzz
to peli a zuzvlc: jestli jsem se vas dvou nejak dotkl, tak se omlouvam, protoze, pokud se nepletu, jste to jedine vy dve z celeho profesorskeho sboru, kdo vystupujete ve foru - uz tim delate neco navic a rozhodne nepatrite k tem profesorum, kteri se nesnazi. Ty "uzasne lidi" by mela vychovavat skola, ktera je pripravuje na ucitelske povolani. Ja vim, prohnilost skolskeho systemu na techto strankach nevyresime. Tak jeste jednou sorry a mozna obcas ve sborovne zminte, ze existuji internetove stranky naseho ustavu, treba to ostatni profesori jeste nezaregistrovali :-)
19. 5. 2006, 10:35
mmm (seznam cz alt64 Mynona K)
vzdycky jsem povazovala ucitelské povolani za narocne, vydrzet kazdy den neco vykladat tem otravenym studentum, kteri jim tak okazale davaji najevo jak nechteji spolupracovat. Cast viny sice nese i student, ale je to hlavne chyba ucitele. Nikdy totiz studentum neprozradil, ze by se mohli motivovat sami, natoz aby jim rekl jak na to. Ono to totiz taky jde. A jestli student nema motivaci ani naucit se motivovat sam, tak at radsi necha uceni a jde si stoupnout do fabriky k pasu. Stredni skola neni povinna!

Jsou dva typy ucitelu, jedni maji sve poslani radi, a obetuji mu ze sebe velmi mnoho. Takove bychom meli nosit na ramenou, i pres jejich nedostatky, jsou to taky jenom lide.
Kdyby ze skol odesli, padl by hlavni pilir nejen vzdelanosti, ale i kultury a slusnosti naroda.
Ti druzi se drzi na skole jenom proto, ze uz by zadnou jinou praci nenasli a nezvladli a rediteli zakonik prace brani v tom aby je vyrazil. A takovym bychom se meli slozit na rakev.

Vyklad znejici jako huceni klimatizace, ktery by klidne mohl byt nahrany na pasce opravdu moc do vyuky nevtahne.
19. 5. 2006, 10:03
Mynona (seznam cz alt64 Mynona K)
peli:
Nesnažila jsem se tady jen blýsknout nějakou novinkou.
A možná to naráží na nechuť právě těch typů které hulákají po rovnoprávnosti?(To je moje čistá spekulace) Já, ani nikdo z mých přátel jsme se s takovým přístupem nesetkali a moc mě to mrzí.Proto se alespoň trochu snažím pro jiné, kteří ještě mají šanci. Ale pokud na Gymnáziu už taková šance je, jsou moje příspěvky na zdejším foru z velké části jen planým žvaněním. :/
18. 5. 2006, 23:13
Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
díky peli: moc souhlasím a těch tříd je určitě víc, zuz
18. 5. 2006, 23:07
peli (gymnasiumkladno cz alt64 pe)
2zzz:
Napsala jsem pomerne dlouhy prispevek, ktery jsem nakonec smazala :). Ale to hlavni: Jsem moc rada, ze jsem zacala ucit na gymnaziu. Do skoly se opravdu tesim. Nevim, zda dokazi motivovat vetsinu studentu, ale oni rozhodne motivuji me :). Obzvlaste mam rada O4A, i kdyz se letos s nimi vidam mene a asi jsem nektere z nich demotivovala ohledne TK.
A nesmim zapomenout na O2A, diky kterym si mohu ve skole i doma hrat a tvrdit, ze jsou to pripravy na vyuku. A nemyslim tim jen nektere studenty, tridu tvori vzdycky vsichni.
18. 5. 2006, 21:50
Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
to zzz: budu proti svému zvyku poněkud jedovatá - kde najdete ty úžasné lidi, kteří nastoupí na místo těch, kteří nezvládají a jdou dělat něco jiného?
18. 5. 2006, 18:25
zzz
to peli:
vzdycky jsem povazovala ucitelské povolani za narocne, dokazat motivovat studenty je drina, jsou-li otraveni a nechteji spolupracovat, je to hlavne jejich chyba, ale cast viny nese i vyucujici, je na nem, aby vetsinu tridy presvedcil a zaujal, kdyz se mu to nedari, at radsi necha uceni a jde jinam...
18. 5. 2006, 17:25
peli (gymnasiumkladno cz alt64 pe)
Myslela jsem samozrejme latku.
18. 5. 2006, 17:23
peli (gymnasiumkladno cz alt64 pe)
2Mynona:
To, ze si studenti pripravi nejakou laku a samostatne ji vykladaji mi nepripada jako zadna novinka. Jen to obcas narazi na nechut studentu toto delat.
18. 5. 2006, 5:13
:-) Mynona (seznam cz alt64 Mynona K)
Učitel si možná ještě pamatuje na svoje studentská léta, ale ne každý student už byl pedagogem. Jak tedy může rozumět názorům a postojům svého učitele. Volá li po partnerském vztahu s učitelem ve svém vzdělávání je snad nějaká ta oboustraná empatie potřeba také. Jestli se mýlím tak mě poučte.
Myslím že profesionalita SŚ učitele už nespočívá v tom izolovat studenta od problémů jeho výuky, ale naopak ho postupně připravit na to, aby se dokázal co nejlépe učit sám.

(Což se bohužel stále mnohde neděje ani náznakem. Někdo na to, jak se správně učit přijde sám a je z něj premiant. Někdo se třeba lépe učí jinými způsoby než většina a nikdo mu v takové zásadní záležitosti neporadí. Takoví lidé můžou skončit jako levná pracovní síla s doživotním přesvedčením že na víc nemají. A někdo na to opravdu nemá.)

Nechat studenta okusit učitelského chlebíčku by imho nebylo přezevšechnu byrokracii nemožné, samozřejmě dobrovolně a s nějakým vedením.(a dobré 'vztahy na pracovišti' jsou nezbytné) Pár slov o veřejném projevu,přípravě a požadavcích na výklad by se možná do nějakých společenských věd propašovat dalo.
V nějakém klidnějsím termínu by se student mohl domluvit s učitelem, připravit si část nové látky a pokusit se ji osvětlit svým spolužákům.Škola hrou. Není to klasický referát, který se dá prospat, a není to klasické zkoušení.
Ano, je to dost radikální nápad.
Ne, neodvažuji se něco takového navrhovat.
Ne, nepředpokládám že by to mohlo projít.
Ne, moc velký zájem by o to z řad studentů asi nebyl.
Přesto si myslím, že takováto zkušenost je pro život mnohem užitečnější, než detailní znalost trávicí soustavy pavouků, biolog promine.

Jaký je váš názor na takovou nenormálnost bez šance na aplikaci?
18. 5. 2006, 4:03
B-) Mynona (seznam cz alt64 Mynona K)
Ano, tu nadbožskou autoritu a HNP jsem extrémně přehnala, záměrně 'až po krajní meze'.(Doufám že je to na této škole víc než jen trochu ;-])

Nevím proč jste to pochopili tak, že mě zajímá učitelův soukromý život. To NEE! A myslím si o sobě že ctím právo na soukromí víc než leckdo. Zajímám se o jeho trampoty s 'námi' studenty, opravování písemek ve tři v noci, výpravy s rýčem pro žížaly na pitvu, problémy s dodávkami červených propisek...
Dobře, tak moc zase ne, ale zkrátka jak to vypadá z druhé strany katedry.
*** Možno přeskočit, pokračování příště [veelká oklika a nepodstatný duševní výlev]***
Pokud se sejdou lidé s podobnými zájmy, kteří jsou si vzájemně sympatičtí není důvod proč by se nemohli konformně zajímat u svoje soukromé aktivity. O tom ale mluvit nechci. Ve škole se pravděpodobně setkám i s lidmi kteří mi sympatičtí nejsou.Když někoho tákového potkávám denně na chodbě, vcelku se nic neděje. Je-li to spolužák, trpí tím třídní kolektiv. Je-li to učitel, těžko se mi bude jeho předmět dobře učit. A jsou-li nesympatie vzájemné, závisí na profesionalitě učitele jestli to skončí katastrofou.Amen.

V nižsích ročnících ZŠ si učitel memůže dovolit děti problémy jejich výuky zatěžovat, to je bez debat. Ve vyšších přichází puberta, a lepší hrách na stěnu házet. Pak si najednou člověk "musí" vybrat střední školu. Málokdo v tu dobu ví něco o životě a netroufám si trvrdit kdo dokáže zodpovědně učinit tak vážné rozhodnutí...
Máme v ruce dopis s tučným PŘIJAT/A a dokonce i odesilatelem který se nám líbí! Sláva!!
Střední škola by nás tedy měla připravit na život.(Gymnázium možná především na další studium, dovoluji si to pominout.To už pak jde s 'životem' jaksi paralelně.)
Ale ouha. škola nás učí spoustě dalších vědomostí(a dost je jich potřeba) a málu dovedností (ty jsou potřeba také). A potom musí být na úřadu práce zřízeno zvláštní oddělení pro čerstvé absolventy. (Promiňte mi prosím to zjednodušení, chápu že tyhle problémy jsom mnohem komplexnější)

BTW:Kdybych Gymnáziu v něčem křivdila, tak se omlouvám.(ta hromádka kamení je vám stále k dispozici ;-]) Nevím jak se tu věci mají, ale slibuji že to zjistím, když už jsem to takhle spískala. Možná se na Gymnázium hlásí jen ten málokdo, kdo už ví co chce a ve víru života mu utopení nehrozí?
17. 5. 2006, 22:44
B-) já...n (gmail com alt64 smyckaj)
tOTO BOHUŽEL NEDOKÁŽU POSOUDIT, JAKO "UČITELSKÉ DÍTĚ" SAMOZŘEJMĚ ZNÁM PRACOVNÍ NÁPLN JEDNOHO Z PROFESORŮ. nICMÉNĚ ROVNOPRÁVNOST NECHÁPU JAKO ZNALOST NĚČÍHO SOUKROMÍ
17. 5. 2006, 1:35
:-) Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
to all -
v Mynonině příspěvku jsou trochu přehnané termíny jako "nadbožský" a "hadr na podlahu". To snad neřešíme... jakkoliv si nemůžeme myslet, že je situace ideální. Dobrá vůle a slušnost, to je podle mého začátek řešení vztahů.
A možná některé studenty zajímá, co dělají jejich pedagogové mimo školu, stejně tak jako některé pedagogy zajímá, co dělají jejich studenti... Protože často dělají spoustu úžasných věcí...
17. 5. 2006, 1:01
:-) Zuzana Vlčková (volny cz alt64 zuzvlc)
to Palec: děkuji, tak mám pocit, že to bych snad zvládla (přihlašování) - líbí se mi, když se rozvine diskuse, která má smysl - a někdy se to snad daří...
17. 5. 2006, 0:22
:-) Pája
Jak sjou vlastně uložená hesla na Novelu ? Mělo by to bejt něco jako ty Linuxí nedešifrovatelný, to by možná šlo na začátku roku vždycky vykopírovat a pak se sem hlásit pod svým username a heslem, co máme na vnitřní síť. Anonymové by stále mohli přispívat, ale my studenti/bývalí studenti se budeme odlišovat např. nějakou pěknou ikonkou.
17. 5. 2006, 0:18
B-) Pája
Až a jestli odmaturuju, tak bych se rád podíval na ten přihlašovací skriptík. Alespoň se na něčem to péhápéčko konečně pořádně naučím.

Alpiq
generální partner školy

Sambar sport
sponzor školy

© Gymnázium Kladno 2004-2024
Kontakty    Partneři    Webmasteři    Novinky    Vyhledávání (pre-alfa)